Klantenservice

Kunnen wij u helpen?

Mail ons

Reactie binnen een paar uur.
(Alleen op werkdagen)

Stuur een e-mail

Bel ons

Maandag t/m Zaterdag.
Tel: 010 44 55 400

Onze openingstijden

Klacht

Jouw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Yorcom.

Hoe kun je jouw klacht melden?
Contact ons zo snel mogelijk als je een klacht hebt, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in jouw belang om jouw klacht schriftelijk kenbaar te maken, je kunt dit doen door ons te mailen of stuur een brief naar:

Yorcom Computers BV
T.a.v. Klantenservice/klacht
Hoogstad 265-267
3131KX Vlaardingen

Natuurlijk is het ook mogelijk om jouw klacht telefonisch kenbaar te maken op het volgende telefoonnummer:
010 44 55 400

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Wij streven ernaar jouw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en het op te lossen, mocht dit niet lukken krijg je uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:

  • Een bevestiging van jouw klacht, wie jouw klacht behandelt en de verwachte oplossingstijd.
  • Een bericht met de oplossing van jouw klacht.

Kunnen wij je niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met jou, naar andere mogelijkheden kijken.