Service aan huis

Installatie en reparatie

Voor 17.00 besteld

Morgen met PostNL in huis

Klantenservice

010-4455400 Ma t/m Za

Klantenservice

Kunnen wij u helpen?

Mail ons

Reactie binnen een paar uur.
(Alleen op werkdagen)

Stuur een e-mail

Bel ons

Maandag t/m Zaterdag.
Tel: 010 44 55 400

Onze openingstijden

Klacht

Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Yorcom.

Hoe kunt u uw klacht melden?
Reageer zo snel mogelijk als u een klacht heeft, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken, u kunt dit doen door ons te mailen of stuur een brief naar:

Yorcom Computers BV
T.a.v. Klantenservice/klacht
Hoogstad 265-267
3131KX Vlaardingen

Natuurlijk is het ook mogelijk om uw klacht telefonisch kenbaar te maken op het volgende telefoonnummer: 010 44 55 400

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Wij streven ernaar uw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en op te lossen, mocht dit niet lukken krijgt u uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:

  • Een bevestiging van uw klacht, wie uw klacht behandelt en de verwachte oplossingstijd.
  • Een bericht met de oplossing van uw klacht.

Kunnen wij u niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met u, naar andere mogelijkheden kijken.