Service aan huis

Installatie en reparatie

Voor 17.00 besteld

Morgen met PostNL in huis

Klantenservice

010-4455400 Ma t/m Za

Betalen

Kunnen wij u helpen?

Mail ons

Reactie binnen een paar uur.
(Alleen op werkdagen)

Stuur een e-mail

Bel ons

Maandag t/m Zaterdag.
Tel: 010 44 55 400

Onze openingstijden

Betaling mislukt

Mocht u tijdens het orderproces problemen ondervinden met betalen of is er een storing bij uw bank, dan kan het voor komen dat uw betaling is mislukt.

Is uw iDeal of Creditcard betaling mislukt?
Controleert u dan eerst of de betaling van uw rekening is afgeschreven. Is de betaling niet afgeschreven dan vind u in uw Yorcom account onder "Orderhistorie" bij uw bestelling een betaallink om de betaling als nog uit te kunnen voeren.

Heeft u geen Yorcom account?
Dan kunt u of de bestelling opnieuw plaatsen of neem contact met ons op om u een nieuwe iDeal betaallink te mailen.

Is de betaling wel afgeschreven en u twijfelt of de bestelling wel juist is doorgekomen omdat u geen orderbevestiging heeft ontvangen? Controleer dan a.u.b. eerst uw spam-box (ongewenste e-mails), daarnaast kunt u in uw Yorcom account onder orderhistorie nagaan of de bestelling correct is binnen gekomen bij ons.

Heeft u geen Yorcom account of blijft u twijfelen?
Neem gerust contact met ons op, dan kijken wij het voor u na.

Is uw Paypal betaling mislukt?
Controleert u dan eerst of de betaling van uw Paypal account is afgeschreven. Bij een mislukte Paypal betaling kunt u het beste de bestelling opnieuw plaatsen.

Is de betaling wel afgeschreven en u twijfelt of de bestelling wel juist is doorgekomen omdat u geen orderbevestiging heeft ontvangen? Controleer dan a.u.b. eerst uw spam-box (ongewenste e-mails), u kunt daarnaast in uw Yorcom account onder orderhistorie nagaan of de bestelling correct is binnen gekomen bij ons.

Heeft u geen Yorcom account of blijft u twijfelen? Neem gerust contact met ons op, dan kijken wij het voor u na.

Is uw Paypal of creditcard betaling geweigerd?
U heeft een bestelling geplaatst en u krijgt het bericht dat de betaling hiervoor geweigerd is dan kan dit meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld voor een creditcard een onjuist ingevulde vervaldatum of CVC code.
Zowel creditcard als Paypal zijn zeer fraude gevoelig en worden aan de hand van een groot aantal criteria gecontroleerd.

Wij hebben bij een weigering geen inzage in de redenen waarom een betaling geweigerd word, helaas kunnen wij u dan ook niet helpen om dit te achterhalen. Voor meer informatie adviseren wij u contact op te nemen met uw creditcard maatschappij of met Paypal, afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode.

Daarnaast kan een geweigerde betaling niet opnieuw worden uitgevoerd.
U kunt de bestelling opnieuw plaatsen, wij adviseren u dan wel te kiezen voor een andere betaalmethode, bijvoorbeeld met iDeal of bankoverschrijving.