Betalen

Kunnen wij u helpen?

Mail ons

Reactie binnen een paar uur.
(Alleen op werkdagen)

Stuur een e-mail

Bel ons

Maandag t/m Zaterdag.
Tel: 010 44 55 400

Onze openingstijden

Betaling mislukt

Mocht je tijdens het orderproces problemen ondervinden met betalen of is er een storing bij jouw bank, dan kan het voor komen dat jouw betaling is mislukt.

Is jouw iDeal of Creditcard betaling mislukt?
Controleer dan eerst of de betaling van jouw rekening is afgeschreven. Is de betaling niet afgeschreven dan vind je in jouw Yorcom account onder "Orderhistorie" bij jouw bestelling een betaallink om de betaling als nog uit te kunnen voeren.

Heb je geen Yorcom account? Dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen of neem contact met ons op om je een nieuwe iDeal betaallink te mailen.

Is de betaling wel afgeschreven en je twijfelt of de bestelling wel juist is doorgekomen omdat je geen orderbevestiging hebt ontvangen? Controleer dan a.u.b. eerst jouw spam-box (ongewenste e-mails). Een andere optie is om onder orderhistorie te kijken op jouw Yorcom account, hier kun je nagaan of de bestelling correct is binnen gekomen bij ons.

Heb je geen Yorcom account of blijf je twijfelen? Neem gerust contact met ons op, dan kijken wij het voor je na.

Is jouw Paypal betaling mislukt?
Controleer dan eerst of de betaling van jouw Paypal account is afgeschreven. Bij een mislukte Paypal betaling kun je het beste de bestelling opnieuw plaatsen.

Is de betaling wel afgeschreven en je twijfelt of de bestelling wel juist is doorgekomen omdat je geen orderbevestiging hebt ontvangen? Controleer dan a.u.b. eerst jouw spam-box (ongewenste e-mails). Een andere optie is om onder orderhistorie te kijken op jouw Yorcom account, hier kun je nagaan of de bestelling correct is binnen gekomen bij ons.

Heb je geen Yorcom account of blijf je twijfelen? Neem gerust contact met ons op, dan kijken wij het voor je na.

Is jouw Paypal of creditcard betaling geweigerd?
Je hebt een bestelling geplaatst en je krijgt het bericht dat de betaling hiervoor geweigerd is dan kan dit meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld voor een creditcard een onjuist ingevulde vervaldatum of CVC code..
Zowel creditcard als Paypal zijn zeer fraude gevoelig en worden aan de hand van een groot aantal criteria gecontroleerd.

Wij hebben bij een weigering geen inzage in de redenen waarom een betaling geweigerd word, helaas kunnen wij je dan ook niet helpen om dit te achterhalen. Voor meer informatie adviseren wij je contact op te nemen met jouw creditcard maatschappij of met Paypal, afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode.

Daarnaast kan een geweigerde betaling niet opnieuw worden uitgevoerd.
Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen, wij adviseren je dan wel te kiezen voor een andere betaalmethode, bijvoorbeeld met iDeal of bankoverschrijving.