Garantie en reparatie

Kunnen wij u helpen?

Mail ons

Reactie binnen een paar uur.
(Alleen op werkdagen)

Stuur een e-mail

Bel ons

Maandag t/m Zaterdag.
Tel: 010 44 55 400

Onze openingstijden

Garantie op jouw product

Je mag verwachten dat de kwaliteit en het functioneren van het aangeschafte product naar behoren dienen te zijn, dit betreft de wettelijke garantie. De wettelijke garantie is voor ieder product anders.

Naast de wettelijke garantie worden er ook fabrieksgaranties gehanteerd. Hierbij heeft de fabrikant zelf de voorwaarden en het termijn gesteld voor de garantie. De garantietermijn vind je op onze website bij de uitgebreide productinformatie en op uw aankoopfactuur. Om je een idee te geven, bij Yorcom heb je op retail producten (te herkennen aan een mooie doos om het artikel, denk je aan bijvoorbeeld laptops, tablets, computers, printers en monitoren) minimaal twee jaar garantie. Bulk producten (te herkennen aan een plastic/blister verpakking) hebben minimaal één jaar garantie.

Heb je vragen hierover of wens je een artikel aan te melden voor garantie? Dat kun je per mail of telefonisch contact
010 44 55 400 met ons op nemen zodat we samen de juiste stappen kunnen bepalen. In de meeste gevallen zullen wij je vragen het retourformulier in te vullen en het product te retourneren.

Voor sommige producten kun je ook direct de fabrikant raadplegen. Het voordeel hiervan is dat je direct contact kunt houden over de status en in sommige gevallen is de afhandeling sneller.

Wanneer vervalt de garantie?
Houd er rekening mee dat bij beschadigde producten zoals breuken, scheuren, deuken, krassen etc., welke na aankoop zijn ontstaan, jouw recht op eventuele garantie zou kunnen komen te vervallen.