Garantie en reparatie

Kunnen wij u helpen?

Mail ons

Reactie binnen een paar uur.
(Alleen op werkdagen)

Stuur een e-mail

Bel ons

Maandag t/m Zaterdag.
Tel: 010 44 55 400

Onze openingstijden

Status van jouw reparatie

Als je met jouw product aan de balie staat zoals een computer, laptop of tablet, proberen wij altijd of we jouw probleem kunnen oplossen door direct onze technische dienst er naar te laten kijken. Je kunt hierbij wachten op de reparatie, we proberen een maximum van ongeveer 30 minuten aan te houden.

Als het blijkt dat we meer tijd nodig hebben om het product te repareren. Kunnen wij in overleg met jou, jouw product in nemen voor de reparatie. Ons streven bij een inname voor reparatie is om jouw product binnen 1 à 2 werkdagen weer gereed te hebben voor jou.

Als het door ons gestelde maximum van 2 werkdagen niet gaan redden, zal er met jou worden overlegd naar de beste oplossing voor dat moment. Denk hierbij aan een leenlaptop om de tijd te kunnen overbruggen waarin je jouw product moet missen.

Je mag altijd contact met ons opnemen en vragen naar de status van uw product. Je kunt dit per mail doen of telefonisch contact 010 44 55 400 met ons opnemen. Wij houden je via email op de hoogte van de status van jouw reparatie